Warta zwycięża w konkursie Socjomanii
Klub Sportowy Warta Rumin został zwycięzcą konkursu zorganizowanego przez Socjomanię, firmę, której misją jest przekazywanie wiedzy o nowych mediach i pomoc w zastosowaniu jej w praktyce. Nagrodą w konkursie jest dostęp do nowoczesnego narzędzia do monitorowania internetu firmy Brand24.
Warta Rumin przekonała nas, że potrafi skutecznie działać w realu, ale ma również ambicje, aby podbić Internet i social media. Osoby skupione wokół klubu są mocno zmotywowane do tego, aby pokazać, że właśnie Internet i media społęcznościowe mocno zagościły w mniejszych miejscowościach i są tam środowiska, które chcą zgłębiać i analizować wirtualny świat. Pokazali wyraźnie do czego dążą, i w jaki sposób chcę korzystać z oferowanego narzędzia - powiedziała Agnieszka Molęda, Content Designer w Scojomanii.
To dla nas ogromne wyróżnienie, przyznane przez tak uznaną firmę jak Socjomania. Nasz klub potrzebuje również sukcesów pozasportowych zwłaszcza w roku, w którym świętujemy 10-lecie naszego istnienia. Zależy nam, aby budować naszą markę, jej wiarygodność i znaczenie. Chcemy przyciągać autorytety i inne ważne marki. Dzięki wygranej o naszym klubie dowiedziało się kilkanaście tysięcy osób w Polsce - powiedział Bartłomiej Tarłowski, z K.S. Warta Rumin.
Klub otrzymał dostęp do narzędzia monitorującego internet firmy Brand24.
Oto przykład zastosowania udostępnionego narzędzia. Warta Rumin w internecie w ciągu ostatniego miesiąca (kliknij na obrazek, aby powiększyć)
Komentarze